czwartek, 2 października 2014

Zimowe polowanie na rabaty

Ja, "miszcz" okazji powownie zaczęłam działać. Bardzo nie lubię kupować w regularnych cenach. Internet nauczył mnie szukania promocji, kodów rabatowych i kupowania fajnych produktów po niższych cenach. Jeśli muszę coś kupić w normalnej cenie, to robię to z bólem serca albo z wyrachowania - jak za długo będę odwlekać zakup, to nie będzie interesującego mnie rozmiaru. 

Od jakiegoś miesiąca rozglądam się za odzieżą zimową dla Bubusia. W pobliskiej galerii obejrzałam wszystkie dostępne kombinezony, przekopałam internet i jedynie wpadł mi w oko produkt Reserved. Mam mieszane odczucia do tej marki... Jakość jest przeciętna (już wiele razy moje rzeczy się pruły itp.), ale z kolei wzornictwo szczególnie to dziedzięce jest piękne. Jako że kombinezon na pewno będzie na jeden sezon, to mogłam sobie pozwolić na taki zakup. Cena umiarkowana 119,99 zł. Postanowiłam szukać dalej... Ale w międzyczasie otrzymałam e-mail od Reserved z propozycją nie do odrzucenia :-)







Tym oto sposobem skorzystałam z kuponu -30% i Synuś stał się zadowolonym posiadaczem kombinezonu za 83,99 zł oraz kompletu z czapką w śmiesznie niskiej cenie. Teraz tylko buty i możemy śmigać tej zimy w śniegu :-)








Kombinezon celowo kupiłam w największym dostępnym rozmiarze na 86 cm. Bubuś rośnie w tempie ekpresowym, teraz ma zapewne ok 80 cm, więc liczę, że do zimy z niego nie wyrośnie - przynajmniej się nie zapowiada, bo do końca nogawek zostało jeszcze sporo ;-)



4 komentarze:

  1. kody rabatowe są czadowe :) a jak mogłam jeszcze dołożyć do tych z reserved moje zniżki pracownicze... oj, można się było obkupić naprawdę za grosze :) super kombinezon. Mały gotowy już w pełni na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow, raj dla mnie ;-) Te procenty działają na mnie magicznie :D Ale z pewnością nadszedł taki czas, kiedy przesyciłaś się asortymentem sklepu i mało, co zaczęło Ci się podobać. Albo podobało, a za moment już nie tak bardzo... Miałam to w naszym sklepie. Tyle błyskotek, tyle bym sobie kupiła, a po chwili wszystko traciło blask i stawało się takie nijakie ;-)

      Usuń
  2. Piękny ten kombinezon ! Wlasnie takiego oststnio szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Najnowsza kolekcją, więc ciągle dostępne również on-line :)

      Usuń