poniedziałek, 3 listopada 2014

KONKURS z Canpol babies

Z wielką przyjemnością pragnę Was poinformować, iż dzięki uprzejmości Canpol babies zostałam wytypowana do zorganizowania konkursu, w którym nagrodą jest mata do zabawy z pozytywką "Dżungla".

Informacje na temat akcji, do której się zakwalifikowałam oraz kolejnej listopadowej znajdziecie tutaj - BLOGOSFERA (nasz nick: ninde86). Z pewnością do następnej również będę startowała - oczywiście również do organizacji konkursu. Niestety nie potrzebuję laktatora, ale którąś z Was mógłby "uratować" właśnie taki elektryczny :-)


~ * ~


Nagrodą jest mata do zabawy z pozytywką "Dżungla" Canpol babies.



Posiada aż 18 interaktywnych elementów:
  • 5 elementów szeleszczących (skrzydełko motyla, ucho żyrafy, ucho słonia, 2 kwiaty)
  • 4 elementy welurowe (naszywane na powierzchnię maty)
  • grzechotka (trąba słonia)
  • bezpieczne lusterko na macie (kwiatek)
  • piszczałka (nos tygrysa)
  • lusterko na pałąku (zamocowane na rzepy - możliwość mocowania w dowolnym miejscu pałąka, w wózku, łóżeczku)
  • dzwoneczek (żółty lew)
  • pozytywka (zielony tygrysek)
  • piszczałka (pomarańczowy hipcio)
  • szeleszczące listki (kwiatek)
  • grzechotka
które gwarantują malcowi wspaniałą zabawę, a jednocześnie rozwijają wyobraźnię i koordynację psychomotoryczną.

Proponowany wiek: 0m+

Jest miękka i ciepła (ocieplina w środku) oraz wykonana z bezpiecznych dla dziecka materiałów.

Wymiary:
szerokość: 88 x 88 cm
wysokość pałąków w miejscu złączenia: 30 cm

~ * ~

Zadanie konkursowe:


Pierwsze wspólne zabawy z Maleństwem - w obiektywie aparatu.


Zdjęcia proszę wysyłać na adres: ninde86@interia.pl
W tytule podać: KONKURS Canpol babies
W treści: Mama imię i imię dziecka, wiek dziecka/planowany termin porodu/miesiąc ciąży, miejscowość


Bardzo liczę na kreatywne prace przedstawiające pierwsze zabawy rodzica/rodziców z Maleństwem bądź brzuszkiem.

Podzielcie się ze mną swoją radością z bycia Rodzicem!



EDIT:
Bardzo proszę o wysyłanie JEDNEGO zdjęcia,
na którym mama/tata/mama i tata BAWIĄ SIĘ (wygłupiają) z maleństwem albo brzuszkiem.
(W przypadku wysyłki większej ilości zdjęć biorę pod uwagę tylko pierwsze załączone.)


Zasady ogólne: 
  1. Konkurs trwa od 04.11 -  18.11.2014 (godz. 23:59), ogłoszenie wyników 20.11.2014
  2. Konkurs skierowany jest do kobiet w ciąży (widoczna, zaawansowana ciąża) oraz mam dzieci 0-6 miesięcy.
  3. Zdjęcia muszą być Waszą własnością oraz być aktualne.
  4. Każde z otrzymanych przeze mnie zdjęć zostanie opublikowane w jednym z postów - wysyłając zdjęcie wyrażasz na to zgodę. Do zdjęcia zostaną dołączone imiona Mamy i Maleństwa. Wasza miejscowość, wiek dziecka czy termin porodu są tylko i wyłącznie do mojej wiadomości.
  5. Fundatorem nagrody jest Canpol babies i to on będzie wysyłał nagrodę osobie, która zostanie przeze mnie wybrana. Canpol babies otrzyma ode mnie wygrywającą pracę konkursową.



4 komentarze:

  1. Ooo, a my zakwalifikowaliśmy się do testów tej maty :) Fajnie, że w zasadzie "za nic", można dostać pełnowartościowy produkt. A Ty to już w ogóle masz nosa do takich okazji, bo jak czytam notki i to w ilu miejscach łapiesz się na testy to... szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tracę już rachubę w czym brałam udział i kiedy będą wyniki ;-) I kiedy dostaję przesyłkę, której w ogóle się nie spodziewałam to radość jest jeszcze większa. Tak dostałam chyba 2 dni temu emulsję co ciała Emolium :)

      Usuń
  2. Z chęcią wyślę jakieś zdjęcie, gdyż spodziewam się pierwszego synka :) Taka mata z pewnością przydała by się mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń