piątek, 21 listopada 2014

KONKURS Canpol babies - wyniki

Bardzo dziękuję za wszystkie oddane głosy. Dziękuję również za te, które zostały oddane z tego samego adresu IP, ponieważ nic nie zmieniły w rankingu. Dziękuję Wam przede wszystkim za tak liczne zaangażowanie!
Znaczącą przewagę uzyskało zdjęcie 5. Nie liczyłam tych głosów, ale te pozostałe ;-) Większość komentarzy została przeniesiona na inną platformę, z której obecnie na razie nie zamierzam korzystać.


W Waszym głosowaniu:
1. Zdjęcie 5 - Mama Monika z Igorem
2. Zdjęcie 6 - Tata Dawid z Frankiem
3. Zdjęcie 3 - Tata Michał z Kacprem


W Naszym głosowaniu:
Ja - zdjęcie 3
Mój Mąż - zdjęcie 6
Maja - zdjęcie 5

Czyli dwa głosy na zdjęcie 5 oraz po jednym głosie na zdjęcie 3 i 6.


Matę do zabawy z pozytywką "Dżungla" Canpol babies wygrywa Monika z Igorkiem (zdjęcie 5)!!!




Bardzo proszę Zwyciężczynie o e-mailowe (ninde86@interia.pl) podanie adresu do wysyłki oraz numeru telefonu do dnia 25.11.2014. Informacje te oraz zdjęcie konkursowe zostaną przekazane firmie Canpol babies, która zajmie się wysyłką maty w najbliższym czasie.




Wszystkie blogujące Mamy, które chciałyby testować produkty Canpol babies albo organizować dla nich konkursy zapraszam do Blogosfery!



4 komentarze:

  1. Kurde, wiesz co, od wczoraj mi to chodzi po głowie, muszę zapytać :P czy Ty przypadkiem na photoblogu nie miałaś kiedyś nicku "majahanna"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przez kilka lat :D

      Usuń
    2. mama w trampkach30 listopada 2014 21:30

      Rany, uwielbiałam do was zaglądać! Twoja córeczka była jednym z piękniejszych niemowlaków jakie widziałam, miała tak duuuuzo włosków :D

      Usuń