piątek, 31 lipca 2015

Streetcom - wyróżnienie za aktywność

Jakież było moje zdziwienie, kiedy na wyświetlaczu dzwoniącego telefonu pojawiła się nazwa Streetcom. Pierwsze, o czym pomyślałam to, to, że o czymś ważnym zapomniałam. Uprzejma Pani po drugiej stronie słuchawki powiedziała, że zostałam wybrana najbardziej aktywnym Ekspertem miesiąca w czerwcu i od zeszłego tygodnia nie potwierdziłam adresu do wysyłki nagrody. Wtedy już moja szczęka uderzyła o podłogę.

Niecierpliwie oczekuję bonu zakupowego do Empiku, a Was zapraszam do rejestracji w serwisie Streetcom. Jeśli lubicie testować nowe produkty, dostawać je zupełnie za darmo, w zamian ofiarując zaangażowanie w kampanie, dzielenie się próbkami i rozmowy o nowinkach na rynku, to Streetcom jest dla Was! Szykują się nowe kampanie, do których Was serdecznie zapraszam!!!


LINK REJESTRACYJNY



1 komentarz:

  1. Julka i Maciej z niecierpliwością wyczekują przyjścia na świat swojego braciszka- Kubusia. Lekarze zdiagnozowali u niego ciężką wadę serca -HLHS, która wymaga natychmiastowej operacji zaraz po jego narodzinach. Została ona zaplanowana w niemieckiej Klinice, jednak jej koszta są zbyt duże, aby rodzice Kubusia mogli je sami pokryć. Zachęcamy do pomocy, której dokonać można na stronie siepomaga.pl/walka-serc

    OdpowiedzUsuń