czwartek, 10 lipca 2014

Niespodzianek ciąg dalszy...

Dzisiaj otrzymałam tajemniczą wiadomość o treści:

Witamy serdecznie,

dziękujemy za zgłoszenie konkursowe,

artykuł został opublikowany!

Pozdrawiamy
Redakcja BlogiMam


Hmm, brałam udział w konkursie literackim dla Mam. Weszłam na stronę BlogiMam.pl i nie zauważyłam wyników konkursu, ale od razu zwróciłam uwagę, że na głównej jest MOJE ZDJĘCIE! Mój artykuł jest już dostępny, ale tak do końca nie wiem czy wygrałam czy nie, więc nie chwalę się Mai nagrodą (seria książek o Emi i Tajnym Klubie Superdziewczyn dla młodych czytelniczek), bo nie chcę, żeby była rozczarowana, jeśli okazałoby się, że niczego nie otrzymamy. Już kiedyś mój mini artykuł wydrukowano w gazecie (chyba to było Dziecko), a obiecana nagroda nigdy nie dotarła.


Artykuł znajdziecie TUTAJ



Jestem pozytywnie zaskoczona! Lubię pisać :-)



Ostatnio otrzymałam dwie przesyłki z: Rekomenduj.to (Le Petit Marseillais) oraz Bangla.pl (butelki Canpol babies). Jak znajdę choć odrobinę czasu, to pochwalę się tymi produktami i napiszę swoją opinię. Jedna z kampanii baaardzo mnie zaskoczyła ;-) Kocham testowanie!!!






Wybaczcie, mam tyle "zaległych" notek... Wierzę, że uda mi się je stworzyć w przyszłym tygodniu. Tymczasem trwają gorące przygotowania do ślubu kuzynki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz